Så nere

0kommentarer

Jag är så nere i dag. Jag har den sjukaste mensvärken. Jag hade ju faktiskt hoppats på att slippa ha mens eftersom jag både helammar och äter minipiller - men icket. Det började igår vilket gjorde att dagen vart ännu lite jobbigare än vad den redan var.

Nu sover ÄNTLIGEN filiph efter att ha varit en riktig pain in the ass hela dagen så jag sak lägga mig i soffan med cola och chips och knarka lite värktabletter. Fan för pms, jag har verkligen noll tålamod idag och tyvärr är det fille som drabbas- det känns inte rättvist. =(

I eftermiddag/kväll ska jag baka hade jag tänkt... om jag orkar. Antingen paj eller bullar eller sockerkaka med bär i.. får se får se. Måste ju som sagt orka också.

Nej nu ska jag ligga här och tycka synd om mig själv en stund!

Kommentera

Publiceras ej