skruttungen

0kommentarer


sötkorven i pyjamas =)

trött unge som tycker mamma är jobbig som ska ta kort hela tiden :P


Den här helgen har jag bara umgåtts med massa vänner.. I fredags träffade jag Jessica och Jannike, sen kom även Jenny förbi på eftermiddagen, sen på kvällen kom Josefin och Jonas över.

Vackra Jezzi =)

Fina Jankol =D

Sötaste Jenny och min prins Filiph!

Igår så var jag med Josefin hela dagen, vi gick på stan och shoppade lite (bland annat ett par jeans till mig) sen for vi hem till min mor och hände där o lekte med Filiph. Vi gick en promenad för att få komma ut i friska luften =)

Jossa passade helt utmärkt med en barnvagn ;D
Kvällen spenderades med middag och vin hos min mor, det vart ganska mycket vin och en annan vart lite på pickalurven ;P Ja o jossa bestämde oss för att gå ut o dansa så r o f sov kvar hos min mor. När vi kom hem till mig för att byta kläder och borsta tänderna (dom blir lätt så där härligt blåa när man dricker rödvin) så insåg vi båda hur trött vi var så vi gick och la oss i stället. Men fasiken vilken rolig dag och kväll vi hade =D

Nu är jag som sagt lite bakis och vääääldigt trött. Så det är tur att Fille också verkar lite trött idag så jag tar en lugn dag i soffan.. =) Underbart.

Kommentera

Publiceras ej