Stora killen

0kommentarer

Jag har ju glömt att berätta! I lördags så vände sig Filiph från mage till rygg för första gången. Jag och Josefin satt med honom på golvet och pratade och la honom på mage och vips så hade han kastat runt sig själv på rygg. Båda bara gapade och så la jag honom på mage igen och tjoff så hade han snurrat över på rygg. Efter det tog jag mammas kamera och filmade , för att själv kunna tro på det samt för att visa hans far som inte var där och kunde se det. Så tre(!) gånger vände han sig från mage till rygg. jag är en sååååå stolt mamma! =D Mitt hjärtegull!

Nu sover skrutten och har gjort det i ca 40 minuter vilket är ovanligt länge den här tiden på dygnet. Hmm... Funderar på att zumba lite idag med men jag tror det får vänta till i eftermiddag för nu på förmiddagen hade jag nämligen tänkt fara till sjukhuset och hälsa på en kompis =)

Kommentera

Publiceras ej