Tidig söndag

2kommentarer

Med liten Filiph. Puh! han vill verkligen inte sova länge på mornarna längre och jag saknar det tiden då han faktiskt sov 7-7. Nu vaknar han vid fyra sen somnar han om till fem och absolut senast klockan 05.30 ska vi stiga upp ur sängen för annars är livet piss. Vanligtvis så skickar jag upp Fille med mr R då han ändå ska upp o äta frukost, men idag så får mannen lite sovmorgon så jag får helt enkelt snällt sitta här med ögon som går i kors av trötthet.

Hoppas skrutt vill vara snäll idag i alla fall. Jag mår rent av illa av trötthet och funderar på om jag inte borde börja lägga mig vid sju på kvällen ändå. Föresten, är det någon som vet hur länge barn behöver äta på natten?

2 kommentarer

Maddo

27 Mar 2011 09:08

Usch, en jobbig dag idag. Kanske lite mycket intryck igår som ger massa orolig sömn och drömmar? Jag tänker på dig gumman! <3

Anna

28 Mar 2011 20:19

man får helt enkelt acceptera att man får inte samma liv som man haft förut med en liten ;)

Sen äter dom så länge dom behöver, än så länge tror jag definitivt att han behöver mat, Johnny äter fortfarande 1-2 mål per natt. Fast egentligen behöver han det inte nu, men jag har som löst det så.

Men någon månad till iallafall

Kommentera

Publiceras ej