Vaccination

0kommentarer

Usch fy och blä! Jag fick ångest delux, det snurrade i huvudet och jag vart aldelens kallsvetig - och det var inte ens jag som skulle få en spruta. Inte bra det här, tur min mamma var med så hon fick hålla fillepille. Men ja, han verkade inte direkt tycka om det, han lät som jag kände mig, har aldrig härt honom skrika på det sättet förut. Snacka om att det gjorde ont i mitt mamma hjärta!

Nu ligger herr gnällip och sover lite i alla fall, vi får hoppas att han slipper få feber av sprutan så han vaknar upp och är pigg o glad. =D

Dagen bjuder inte på så mycket spännande, ska försöka fara ner på stan om lille skruttungen tillåter det. I så fall så får jag träffa Nenny och det är Alltid underbart =D Men det återstår att se när skrutten vill vakna =)

Kommentera

Publiceras ej