Underbara Maddo på besök

2kommentarer

I fredags fick vi besök av underbara Maddo och Olof, det var hur trevligt som helst!
Maddo hade med sig sin systemkamera så jag fick leka med den och försöka lära mig och förstå lite hur alla inställningar fungerar. Inte trodde jag det var så mycket att hålla koll på när man fotar manuellt :P

Vissa av bilderna jag tog klantade jag till mig på ordentligt så de vart jättemörka och då jag inte har något bildredigeringsprogram som jag behärskar så fick windows autofixa bilden så man åtminstonde ser hur människorna ser ur :P

Orginal                       Titta det är ju en Maddo o en Filiph =D
   (klicka på bilderna för att få dom större)
Ja, man kan ju inte vara bäst på allt på en gång tydligen :P
Den här bilden var bättre på min fina =)

Här lekte jag lite med inställningarna så allting vart väldigt ljust


Tant Maddo är en mycket bra modell :D Och betydligt bättre fotograf än mig så hon tog några bilder på oss =)



Älskar att Filiph lyckades kräkas på min arm också :P

"Liten men kärleksfull familj" som Anna säger =)

2 kommentarer

Anna R

09 May 2011 10:09

Precis!:) Jättefina bilder=)

Patrikseline

04 Jul 2011 11:49

Very useful information. Thank you!

Kommentera

Publiceras ej