Går o lägger mig oväntat sent trots allt. ...

0kommentarer

20111119869 (MMS)

Går o lägger mig oväntat sent trots allt. Jag , rasmus o richard har suttit i soffan o gnällt över hur tråkigt det är, att vi vill göra någontimg och att det är dåliga program på tvn sen åtta ikväll. =p Fasiken vad roliga och sociala vi är ;). Sa första gången vid halv tio att jag skulle lägga mig, och hur gick det då? Jaja.. I morgon verkar det bli snö tyvärr så då blir jag ensam med skruttis. Kanske att man tar o åker iväg till mormor o morfar en sväng i så fall. Ja tiden får utvisa helt enkelt. 
Just nu så längtar jag ihjäl mig efter att få fara till Ewe, har även planerat in en liten avstickare till övertorneå på vägen upp. Ska nämligen träffa en av mina mammor då :) Åååh kan inte nästa vecka vara slut nu så jag får fara? 

Just ja, Filiph kan krypa ypp för hela trappen själv nu, och gå ca 2 meter med gåvagnen helt själv! Jag är såååå stolt över min stora kille som blir ett helt år om lite mer än en månad =D

Kommentera

Publiceras ej