Mycket på gång, lite i bloggen

1kommentarer

Nu är det 11 dagar kvar tills vi flyttar ut ur denna skruttiga Akelius lägenhet.Jag rekomenderar ingen att bo i akelius lägenheter. Vi har nu haft ett år med bara bekymmer och det är inte riktigt värt det tycker jag.

I alla fall. Filiphs rum är färdigmålatnu ska det bara läggas golv och sättas dit vägguttag så kan vi börja flytta in möbler. Förhoppningsvis så kan jag lägga golvet på onsdag.

[In progress.. snygga tapeter va? ;)]

[Färdigt!]
Vardagsrummet går framåt och är kanske klart till på onsdag också.

[Jäkla 3D strukturtapet i vardagsrummet]
All tapet är som ska rivas är riven och nu håller vi på att spackla och grunda.

[Snyggaste väggen i vardagsrummet. jo tack det var skiiiiiiiitkul o slipa ner det där helvetet. Uff..!]

[En bit av vardagsrumsväggen och hallen. Syns inte på bilden men tidigare ägarna har haft hundar som har ätit upp tapeterna och en del av betongen just i kanterna i trapp nedgången.. det är roligt att renovera.. eller?]


Men vi har hunnit med roligheter också. Lisa och Mice kom upp från säffle och hälsade på. Vi fick super mycket hjälp med Filles rum, åt en mycket god middag och hade himla trevligt på krogen. Några bilder från taxin på väg ner på stan:


[Lisa och Micke]

[Zäta såg lagomt road ut av att åka "disco-taxi"]

[Våra underbara grannar Anna och Carola (som vi kommer sakna så otroligt mycket när vi flyttar) var dom som föreslog en gemensam utgång]

[Jag hade skitkul! Och eftersom jag drog fram telefonen så gjorde alla andra också det och började fota ;P]

[Inne på cover club försökte Lisa att inte fastna på bild.. Otroligt rolig kväll. Stort tack till min underbara syster som var barnvakt så vi fick gå ut tillsammans!]

1 kommentarer

Anna R

21 Oct 2011 06:46

Fina Sandra!

Kommentera

Publiceras ej