Är det okej att tycka att man är bra?

1kommentarer

Idag tycker jag att jag har varit bra. Faktiskt. Och tänker stapla upp dagens bedrifter så jag senare kan gå tillbaka o se att jag faktiskt gör saker =)

Jag har :
* Klivit upp halv sju och gjort affe + kokat ägg
* Lekt med Filiph
* Dammsugit hela övervåningen
* Skurat hela övervåningen
* Plockat ur o i diskmaskinen
* Gjort lunch till Filiph
* Gjort lunch till mig själv
* Degat lite
* Vikt tvätt och lagt in i garderoberna
* Kört igång en tvättmaskin och hängt tvätten
* Dammat lite
* Underhållit gäster
* Slängt ihop lunch åt gäster
* Varit ut med Filiph och dragit han i pulkan
* Skottat gången till dörren - noggrant
* Lagat middag
* Hunnit ha ett långt videosamtal med Evelina

Känner mig faktiskt väldigt nöjd med mina bedrifter. Ibland känner jag mig så bra =) Att jag dessutom har ganska mycket energi kvar är bara världens bonus =)

1 kommentarer

Erica

04 Feb 2012 21:56

( har inte kunnat kommentera på dina mobilinlägg, därför blev det en så långt ner ^^ )



Det kommer säkert! Du kanske får äta mer fett eller något? Just nu känner jag mig rätt ensam i det. Har iof min kära far och hans sambo som går på det här, men dom bor i Norrköping så det är en bit bort. Men alltid ett samtal ifrån! Så har man sitt "down" så kan jag alltid ringa.



Dock är det fler och fler som skriver till mig som har börjat. Så det är kul att du skrev tycker jag! Då har jag några jag "bolla" lite ideer, tips och råd med liksom :) Men testa ställ dig på vågen! Jag kan rekomendera dig att mäta armar, midja, lår och byst med måttband! Så kollar du en gång i månaden :)

Kommentera

Publiceras ej