Dumma app!

0kommentarer

Har försökt lägga in lite bilder från telefonen men blogg.se-appen strular mest hela tiden.

Lite update då. Jag had fått jobb! Wohooo! Men det har ni nog redan greppat om ni varit in o läst här på senaste. Den 29/8 så börjar jag jobba som besiktningstekniker på Bilprovningen västerslätt och den 3/9 så åker jag ner till västerås för att gå kurs. Kommer att vara borta i 6-8 veckor beroende på hur snabbt jag kan ta till mig allt jag ska lära mig, men jag kommer hem på helgerna så jag får träffa mina fina killar lite i alla fall.

Jag längtar nästan ihjäl mig efter att få börja jobba men har samtidigt lite ont i magen eftersom jag vet att det betyder långa dagar för Filiph på förskolan, att jag kommer vara borta från Fille 5 dagar i veckan och så är det självklart en oro att jag inte ska klara kursen. Lite ont i magen alltså. Men det blir säkert bra när jag börjar jobba =)

Nu har Richard semester och det är så himla skönt. Jag hinner med att göra alla sådana ärenden som jag skjutit upp i all evighet för att det blir krångligt med Fille hängandes i benen.

Nu sover Filiph så jag ska passa på att göra detsamma eftersom han är inne i en period då han sover uruselt på nätterna nu igen. Ha en bra dag =)

Kommentera

Publiceras ej