Negativ stämning

0kommentarer

Nej nu har det varit lite väl negativ stämning här ett tag så det får vi ändra på. 
 
Jag har bett min Teamleader om att få lära mig mer saker och få mer ansvar på jobbet nu. Nämde det för honom i lördags på kryssningen och sa även till idag. Nu har det förvisso varit hemskt hektiskt på jobbet inför Swedacs acrediterings-besök men jag tänkte att jag skulle prata med honom nu i veckan och verkligen göra slag i saken. Det är roligt att utvecklas och definitivt roligt att få känna sig viktig!
 
Måste nog ta o hoppa in i duschen så fort Filiph har somnat, ser ut som hej kom o hjälp mig i håret just nu :P 
 
Så nu resten av veckan så jobbar jag 7-18.22 och sen 9-14 på lördag. Kommer nog bli en tung vecka med väldigt lite tid hemma. Men det är helt okej änd, det är ju roligt att jobba så det vore synd att klaga.
 
Nu till mitt stora bekymmer den här veckan, när ska jag orka tvätta och stryka gardiner då? Julen närmar sig i en rasande fart och jag har inte orkat fundera på julklappar ens. Vad ger man en tvååring i julklapp/födelsedagspresent egentligen? Puh!
 
Hur har just din dag varit idag? =)

Kommentera

Publiceras ej