Omväxling förnöjer

0kommentarer

Fick hjälp av min väninna Kickan att sätta i löshår i håret igår. En mycket rolig kväll vart det även om det tog jäkligt lång tid ;) Men resultatet är jag så sjukt nöjd med så det gör ingenting att jag hade lite träsmak i röven. ;D
Före

Efter

Jag har nu jobbat tre veckor på stationen och i måndags så gick vi från att vara Svensk bilprovning till att vara Opus bilprovning. Än så länge så har det inte blivit nån skillnad alls för oss då vi inte ens fått nya kläder utan går runt i bilprovningens kläder. Men det kommer väl? =)

Nästa helg blir det iaf att fara på kryssning som kick-off med Opus.. ska bli riktigt spännande att få lära känna kollegerna lite bättre och även att få träffa lite folk som jag utbildade mig med igen =)

Vad gör ni idag? =)
 

Kommentera

Publiceras ej