Skrivandet

0kommentarer

Jag sitter väldigt sällan vid datorn nu för tiden vilket resulterar i att jag inte orkar skriva så mycket. I stället håller jag numer det mesta inom mig, både bra och dåliga saker.
Just nu så är allt mindre bra på det personliga planet men jag känner att jag tappar orden och förmågan att skriva - och därmed möjligheten att skriva av mig och få ur mig saker och ting. Förvirrad Sandra ab..

Ibland önskar jag att man kunde anpassa sina drömmar och prioriteringar lite enklare än vad som i dagsläget är möjligt. Jag önskar så att jag kunde rycka på axlarna och låta allting rinna av mig men jag finner inte kraften till det någonstans i livet.

Tur man har jobbet att "gömma" sig på(från för mycket grubblande) och Filiph att kramas med när allt är lite extra tungt.

Kommentera

Publiceras ej