Nya grejer

0kommentarer

Nu jämarns händer det grejer, igår var en bra dag från att jag vaknade till att jag gick o la mig =) En fantastiskt skön morgon där richard bjöd på frukost på sängen och sen tog Fille till förskolan så jag slapp stressa. Var på så himla bra humör när jag kom på jobbet så när mitt TeamLeader frågade m jag ville fara till Luleå på måndag så sa jag att 'Ja visst det kan jag väl'. Och på den vägen är det. 
På eftermiddagen så hämtade jag Filiph på förskolan med ett löfte om att vi skulle åka buss efter jag bytt kläder, så hem o byta kläder vart det - och då drog jag sönder mina enda par byxor! Jahapp, inte mer med det än att gå in på en affär och köpa ett par nya när vi ändå var nere på stan. Passade även på att fylla på med lite nya linnen då jag oftast använder linne på jobbet. Och en ny tjocktröja vart det =)
 
Typ neonorange tjocktröja, über mysig! =D
 
Slog till med att måla naglarna ikväll också, köpte ju nagelack för flera månader sen men använder det aldrig så nu fick det bli. =)
 
Richard står o gör potatisgratäng och oxfilé som vi snart ska äta och till det blir det ett glas rött. Härlig lördag! =)

Kommentera

Publiceras ej