Mars

0kommentarer

Äntligen är vi inne i mars, eller på mars som Filiph säger. Månaden han äntligen ska få bli storebror och träffa den där lille som sparkar han i huvudet när han ligger på min mage. Det känns som att jag svalt en pilatesboll och jag har så ont i fogarna att jag mår illa för varenda steg jag tar. . Det är lite jobbigt just nu vill jag lova. Tur att han har en underbar mormor och morbror som hjälper oss och försöker roa honom när vi har fullt sjå med att klara av mig. Till helgen ska han få åka med mormorn på äventyr ända till Luleå trots att han varit hos henne två helger i rad redan. :) Mammas stora kille! :)

Med pilatesboll i magen..


Mitt lilla blåbär som var otroligt avig och inte alls ville vara med på kort. Vår fina vän Jonas var fotograf, helt otroligt vad duktig han är!


Kommentera

Publiceras ej