Long time no writing..

0kommentarer

Nu är det länge sen jag skrev någonting. Känner själv att dagarna springer mig förbi och det är enklare att uppdatera instagram än bloggen. Men men.

Noah döptes på midsommarafton precis som Filiph. Vi gifte oss samtidigt. 

Underbar dag blev det och många förvånade miner. 

Sommaren var sen fylld av äventyr och roliga stunder med fantastiska människor. 

Vi renoverade färdigt lägenheten (äntligen efter tre år!), två veckor senare var den såld och vi började packa för att flytta till huset vi köpt. 

(Vardagsrummet i lägenheten)

(Huset med den blå dörren)

I december skulle vi flytta in, och i november drog jag på mig ett diskbråck som bara inte ville läka. Men flytta gjorde vi ändå.

Och Richard fick börja renovera igen. . 
Det vart inte som vi tänkt det men det blev bra ändå. :) 
Och trots att vi bott i huset så kort tid så har vi redan skapt så fina minnen här(om man inte tänker på de tre veckor jag vart inlagd på ortopeden för diskbråcket för det var verkligen inga roliga veckor). 

Här kommer lite blandade bilder som kommer vara roliga att titta tillbaka på i framtiden. 






 
Vi hoppas 2015 blir minst lika underbart som föregående år :) det har då börjat bra med massvis av underbara vänner och fantastiska stunder. Kreativiteten verkar flöda i det här huset, det pysslas i mängder, senaste pysslet vart en grillstubbe idag. Man gör vad man kan om man inte har en grill helt enkelt! 


Kommentera

Publiceras ej